| Metal Gear Rising | |
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Autor | Mensagem |
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Renato7
Posts : 2997 Join date : 23/06/2009 Age : 32 Location : Caldas/Lisboa
| Assunto: Metal Gear Rising Seg 14 Jun - 16:21 | |
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tugasnake
Posts : 1587 Join date : 05/01/2010 Age : 32 Location : Porto
| Assunto: Re: Metal Gear Rising Seg 14 Jun - 16:37 | |
| Metal Gear é sempre aquela coisa.... Alguém quer melancia? | |
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ONIL80
Posts : 4173 Join date : 24/06/2009 Age : 43 Location : PORTO
| Assunto: Re: Metal Gear Rising Seg 14 Jun - 19:24 | |
| falta a parte + fixe,10 segundos finais
https://www.youtube.com/watch?v=Rqi7nlQ9QEk&feature=player_embedded | |
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Renato7
Posts : 2997 Join date : 23/06/2009 Age : 32 Location : Caldas/Lisboa
| Assunto: Re: Metal Gear Rising Ter 15 Jun - 5:03 | |
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MIGUEL_MG --'
Posts : 3212 Join date : 23/06/2009 Age : 30
| Assunto: Re: Metal Gear Rising Ter 15 Jun - 7:04 | |
| Já nem stealth action é... Acho que vai ser pior que os anteriores. | |
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tugasnake
Posts : 1587 Join date : 05/01/2010 Age : 32 Location : Porto
| Assunto: Re: Metal Gear Rising Ter 15 Jun - 7:21 | |
| Este não está a ser produzido pelo Kojima por isso vai ser bastante diferente dos outros. De qualquer forma estou interessado embora ñ seja grande fã do Raiden. | |
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Renato7
Posts : 2997 Join date : 23/06/2009 Age : 32 Location : Caldas/Lisboa
| Assunto: Re: Metal Gear Rising Ter 15 Jun - 9:57 | |
| Sim, não vai ser um MGS típico.
Mas eu não sou fanboy de nada, e este parece ser jogão. | |
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Renato7
Posts : 2997 Join date : 23/06/2009 Age : 32 Location : Caldas/Lisboa
| Assunto: Re: Metal Gear Rising Ter 15 Jun - 11:10 | |
| Mas o engraçado é que a espada do gajo corta um carro, mas não corta a mesa | |
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ONIL80
Posts : 4173 Join date : 24/06/2009 Age : 43 Location : PORTO
| Assunto: Re: Metal Gear Rising Ter 15 Jun - 11:30 | |
| controlas o angulo e forca dai nao a cortar a mesa...ta d+ dizem k e exclusivo 360.e ganda tanga... | |
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Renato7
Posts : 2997 Join date : 23/06/2009 Age : 32 Location : Caldas/Lisboa
| Assunto: Re: Metal Gear Rising Ter 15 Jun - 11:35 | |
| Isso é mentira, já toda a gente sabe desde a E3 do ano passado que não é... | |
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MIGUEL_MG --'
Posts : 3212 Join date : 23/06/2009 Age : 30
| Assunto: Re: Metal Gear Rising Ter 15 Jun - 15:34 | |
| mas se o jogo é só cortes acaba por ser seca, digo eu. | |
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tugasnake
Posts : 1587 Join date : 05/01/2010 Age : 32 Location : Porto
| Assunto: Re: Metal Gear Rising Ter 15 Jun - 15:51 | |
| Tem Metal Gear no nome, vai ser excelente. /argumento irrefutavel | |
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Renato7
Posts : 2997 Join date : 23/06/2009 Age : 32 Location : Caldas/Lisboa
| Assunto: Re: Metal Gear Rising Ter 15 Jun - 15:55 | |
| - MIGUEL_MG escreveu:
- mas se o jogo é só cortes acaba por ser seca, digo eu.
Nobody cares... because: - tugasnake escreveu:
- Tem Metal Gear no nome
e vai ser mesmo excelente Metal Gear 4 também podia ser secante, sempre as mesmas coisas... mas tu sabes que não é, os capítulos são todos distintos uns dos outros, e nunca nenhum MGS foi repetitivo... do estilo Assassins Creed ou Prototype. Por isso não creio que seja só cortar e assim, acho que vai ter uma boa história como já é costume, e uma jogabilidade e gráficos muito bons... agora é esperar para saber mais. | |
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ONIL80
Posts : 4173 Join date : 24/06/2009 Age : 43 Location : PORTO
| Assunto: Re: Metal Gear Rising Ter 15 Jun - 19:19 | |
| qual e a duvida?vai ser altamente... | |
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MIGUEL_MG --'
Posts : 3212 Join date : 23/06/2009 Age : 30
| Assunto: Re: Metal Gear Rising Qua 16 Jun - 12:52 | |
| - Renato7 escreveu:
- MIGUEL_MG escreveu:
- mas se o jogo é só cortes acaba por ser seca, digo eu.
Nobody cares... because:
- tugasnake escreveu:
- Tem Metal Gear no nome
e vai ser mesmo excelente
Metal Gear 4 também podia ser secante, sempre as mesmas coisas... mas tu sabes que não é, os capítulos são todos distintos uns dos outros, e nunca nenhum MGS foi repetitivo... do estilo Assassins Creed ou Prototype.
Por isso não creio que seja só cortar e assim, acho que vai ter uma boa história como já é costume, e uma jogabilidade e gráficos muito bons... agora é esperar para saber mais. Não, diz-se que vai ser jogão quando ta o Hideo Kojima em tudo, aí só o vejo uma vez, acho que trabalha a suprevisor e que não foi ele a escrever a história. Algo me diz que vai ser bom, mas nada comparado com os anteriores, será que vai acontecer o mesmo que ao perfect dark quando foi para a XBOX? (Perfect dark foi um JOGÃO na N64 e estragou-se na XBOX) | |
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Renato7
Posts : 2997 Join date : 23/06/2009 Age : 32 Location : Caldas/Lisboa
| Assunto: Re: Metal Gear Rising Qui 17 Jun - 4:51 | |
| Se te fosse arranjar exemplos de jogos que eram bons, mudaram de consola e ficaram uma m*da, olha PES por exemplo.
A história do MGS está escrita, agora é só trabalha-la. E já deu para ver que o jogo parece ser muito bom. E não me admiro nada que tenha partes de espionagem também | |
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Renato7
Posts : 2997 Join date : 23/06/2009 Age : 32 Location : Caldas/Lisboa
| Assunto: Re: Metal Gear Rising Qui 17 Jun - 5:47 | |
| A Konami anunciou que Metal Gear Solid: Rising vai-se situa cronológicamente entre os factos finais de Metal Gear Solid 2 e os acontecimentos de Metal Gear Solid 4.
Desta forma o jogo vai contar o que se passou com Raiden, e como ele se tornou no ninja cibernético que surgiu em Metal Gear Solid 4.
O jogo vai permitir que o jogador tenha um grande controlo sobre a espada de Raiden, para controlar assim os seus movimentos com precisão e decidir se mata ou fere apenas os inimigos. A equipa de desenvolvimento acredita que será um controlo exigente mas ao mesmo tempo muito gratificante.
Para além disso vão ser introduzidos elementos de furtividade, que não irão afectar uma maior vocação para a acção neste novo jogo.
Foi também revelado que um dos objectivos deste jogo é aumentar a popularidade de Raiden, personagem controverso desde que marcou a sua estreia em Metal Gear Solid 2.
Como seria de se esperar, já estava mesmo a ver que fosse algo assim. | |
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Renato7
Posts : 2997 Join date : 23/06/2009 Age : 32 Location : Caldas/Lisboa
| Assunto: Re: Metal Gear Rising Qui 17 Jun - 5:51 | |
| E3 2010: Metal Gear Solid Rising Mixes Stealth and Swordplay Developers of multiplatform PS3 and Xbox 360 title aiming for new type of MGS experience. Think Metal Gear Solid Rising is all sword play? You may have been left with that impression following the game's impressive E3 trailer, shown at Microsoft's press conference on Monday. But it turns out there's a lot more to the game than just precision slashing with Raiden's blade. In this week's Famitsu, producer Shigenobu Matsuyama and director Mineshi Kimura detailed some of their plans for the new game. These two are overseeing development on Rising in place of Hideo Kojima, who's serving as the game's executive producer. Matsuyama is the person who introduced Rising at the Microsoft press conference following the brief appearance by Kojima. As suggested by the trailer, the focus of the game is on sword play. The development staff has equipped the game with precision slicing mechanics that let you slash at enemies in different areas. Depending on the positions of your slashes, you'll receive different rewards. We saw one reward sequence in the E3 trailer as Raiden took the spinal cord of a fallen enemy cyborg and absorbed its energy. This is how Raiden, himself a cyborg at this point in the Metal Gear solid chronology, gets energy. The fact that different types of slashes lead to different rewards will contribute to the strategy. The big question on everyone's mind is how exactly you'll make those precision cuts. The trailer seemed to hint at some sort of bullet time-like slow motion feature for when you get up close with your blade. Combine that with the recent Move and Kinect announcements, and there's been some speculation that Rising would have an option for motion controls. Unfortunately, this area was not touched upon in the interview. You'll be able to slice up quite a bit outside of just enemies, including large, complex machines like cars, and even environmental objects like pillars and walls. Implementing such a free gameplay system required that the team model areas they normally wouldn't, as it's possible that you'll now end up seeing the innards of background objects. You don't have total freedom, though. The game does place some limitations on what parts of the environment you can chop up, something that Kimura said was implemented in order to prevent the game from becoming hard to play. You'll also find a few limitations in how you chop up the enemies. Some enemies have thick armor, which you may need to work your way around. This particular limitation appears to be a part of the gameplay. While not shown in the trailer, Rising will also have elements of stealth. Players can choose to play the game using sneak mechanics like a more conventional MGS game, or those who are more confident in their action skills and jump direction into the fight. Matsuyama noted that those who go the stealth way will still find a different experience from past MGS games, thanks in part to Raiden's greater speed. This is in line with one of the goals for the game, of making an MGS of different forms from past titles. The Rising seems to have achieved just that, and we can't wait to get our hands on it. With gameplay footage at last debuting this past week, we hopefully won't have to wait too long to see how Rising's play mechanics actually work with a controller in hand. Não falho uma Mesmo isto que eu queria, vai ser lindo | |
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MIGUEL_MG --'
Posts : 3212 Join date : 23/06/2009 Age : 30
| Assunto: Re: Metal Gear Rising Qui 17 Jun - 6:17 | |
| - Renato7 escreveu:
- E3 2010: Metal Gear Solid Rising Mixes Stealth and Swordplay
Developers of multiplatform PS3 and Xbox 360 title aiming for new type of MGS experience.
Think Metal Gear Solid Rising is all sword play? You may have been left with that impression following the game's impressive E3 trailer, shown at Microsoft's press conference on Monday. But it turns out there's a lot more to the game than just precision slashing with Raiden's blade.
In this week's Famitsu, producer Shigenobu Matsuyama and director Mineshi Kimura detailed some of their plans for the new game. These two are overseeing development on Rising in place of Hideo Kojima, who's serving as the game's executive producer. Matsuyama is the person who introduced Rising at the Microsoft press conference following the brief appearance by Kojima.
As suggested by the trailer, the focus of the game is on sword play. The development staff has equipped the game with precision slicing mechanics that let you slash at enemies in different areas. Depending on the positions of your slashes, you'll receive different rewards.
We saw one reward sequence in the E3 trailer as Raiden took the spinal cord of a fallen enemy cyborg and absorbed its energy. This is how Raiden, himself a cyborg at this point in the Metal Gear solid chronology, gets energy. The fact that different types of slashes lead to different rewards will contribute to the strategy.
The big question on everyone's mind is how exactly you'll make those precision cuts. The trailer seemed to hint at some sort of bullet time-like slow motion feature for when you get up close with your blade. Combine that with the recent Move and Kinect announcements, and there's been some speculation that Rising would have an option for motion controls. Unfortunately, this area was not touched upon in the interview.
You'll be able to slice up quite a bit outside of just enemies, including large, complex machines like cars, and even environmental objects like pillars and walls. Implementing such a free gameplay system required that the team model areas they normally wouldn't, as it's possible that you'll now end up seeing the innards of background objects.
You don't have total freedom, though. The game does place some limitations on what parts of the environment you can chop up, something that Kimura said was implemented in order to prevent the game from becoming hard to play.
You'll also find a few limitations in how you chop up the enemies. Some enemies have thick armor, which you may need to work your way around. This particular limitation appears to be a part of the gameplay.
While not shown in the trailer, Rising will also have elements of stealth. Players can choose to play the game using sneak mechanics like a more conventional MGS game, or those who are more confident in their action skills and jump direction into the fight.
Matsuyama noted that those who go the stealth way will still find a different experience from past MGS games, thanks in part to Raiden's greater speed. This is in line with one of the goals for the game, of making an MGS of different forms from past titles.
The Rising seems to have achieved just that, and we can't wait to get our hands on it. With gameplay footage at last debuting this past week, we hopefully won't have to wait too long to see how Rising's play mechanics actually work with a controller in hand.
Não falho uma Mesmo isto que eu queria, vai ser lindo Vamos lá ver | |
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Renato7
Posts : 2997 Join date : 23/06/2009 Age : 32 Location : Caldas/Lisboa
| Assunto: Re: Metal Gear Rising Qui 17 Jun - 6:26 | |
| O quote era desnecessário... Enfim, vais calar essa boca quando o jogares. | |
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ONIL80
Posts : 4173 Join date : 24/06/2009 Age : 43 Location : PORTO
| Assunto: Re: Metal Gear Rising Qui 17 Jun - 14:20 | |
| - MIGUEL_MG escreveu:
- Renato7 escreveu:
- MIGUEL_MG escreveu:
- mas se o jogo é só cortes acaba por ser seca, digo eu.
Nobody cares... because:
- tugasnake escreveu:
- Tem Metal Gear no nome
e vai ser mesmo excelente
Metal Gear 4 também podia ser secante, sempre as mesmas coisas... mas tu sabes que não é, os capítulos são todos distintos uns dos outros, e nunca nenhum MGS foi repetitivo... do estilo Assassins Creed ou Prototype.
Por isso não creio que seja só cortar e assim, acho que vai ter uma boa história como já é costume, e uma jogabilidade e gráficos muito bons... agora é esperar para saber mais. Não, diz-se que vai ser jogão quando ta o Hideo Kojima em tudo, aí só o vejo uma vez, acho que trabalha a suprevisor e que não foi ele a escrever a história.
Algo me diz que vai ser bom, mas nada comparado com os anteriores, será que vai acontecer o mesmo que ao perfect dark quando foi para a XBOX? (Perfect dark foi um JOGÃO na N64 e estragou-se na XBOX) nop,dizse k é jogao kndo se ve inovacao.eu ate vou jogalo com o move,so m falta uma peruca branca | |
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tugasnake
Posts : 1587 Join date : 05/01/2010 Age : 32 Location : Porto
| Assunto: Re: Metal Gear Rising Qui 17 Jun - 16:20 | |
| Quem dúvida do MG vê-se com os Patriots | |
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MIGUEL_MG --'
Posts : 3212 Join date : 23/06/2009 Age : 30
| Assunto: Re: Metal Gear Rising Qui 17 Jun - 17:29 | |
| - Renato7 escreveu:
- O quote era desnecessário... Enfim, vais calar essa boca quando o jogares.
Olha aí a línguagem, pode ser que leves um selo na boca que te parta o nariz (Flashback) | |
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Renato7
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MIGUEL_MG --'
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| Assunto: Re: Metal Gear Rising Sex 18 Jun - 7:38 | |
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| Assunto: Re: Metal Gear Rising | |
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